0 ks 0 Kč


Časté otázky a odpovědi

 

NEŽ OBJEDNÁTE ...
 
 

JAKÁ JE CENA POŠTOVNÉHO? 

Cena poštovného s PPL je standardně ve výši 79 Kč, za dobírku je příplatek 50 Kč. 

Cena poštovného s Českou poštou závisí od váhy balíku.

Nad 5 000 Kč je dopravné zcela zdarma.

 

JAK RYCHLE ODESÍLÁTE ZBOŽÍ A ZA JAKOU DOBU MÁZBOŽÍ DOMA?

Odesíláme obvykle do 24 hodin. Objednávky podané a sestavené v pracovní dny do 15:00 jsou odeslány ještě téhož dne či následující den a dodáním k zákazníkovi do 48 hodin.
Bude-li objednávka podána v úterý v 15:00 - měla by být zásilka doručena ve čtvrtek.
Bude-li objednávka podána v sobotu v 13:00 - bude zásilka odeslána v pondělí a doručena do 48 hodin.

Rychlost doručení záleží na vámi zvoleném typu dopravy:

PPL: Naše smlouva s kurýrní službou předpokládá dodání 48 hodin po odeslání objednávky.

Českou poštou: obvykle trvá  4-7 pracovní dny, než se dostane k vašim dveřím. Když na balíček spěcháte, doporučujeme zvolit doručení kurýrem.

 

JAK NEJRYCHLEJI NAJÍT POŽADOVANÝ VÝROBEK?

1. Použijte vyhledávač v našem obchodu, který naleznete v levém horním rohu stránek. 
2. Prohlížením hlavního menu (v horní části stránek) a přesunem do požadovaných kategorií.

 

MUSÍM SE ZAREGISTROVAT, ABYCH SI MOHL OBJEDNAT ZBOŽÍ?

Ne, není to nutné. Objednávku je možné podat i bez registrace a založení účtu v systému. Bude vyřízena standardním způsobem, ale nebudete mít možnost využít takových výhod, jako je historie nákupů, účasti v soutěžích a akcích, využívání slevových kódů pro stálé zákazníky apod.

 

MOHU SPOLU SE ZÁSILKOU DOSTAT FAKTURU?

Samozřejmě, doklad bude odeslán elektronicky spolu s odesláním balíku.

MOHU DOSTAT KRABICI, TAŠKU GUESS nebo DÁRKOVÉ BALENÍ PRO ŠPERK?

Pokud máte zájem o papírovou tašku GUESS, napište do poznámky k objednávce "TASKA", pokud máte zájem o krabici k botám, napište do poznámky "KRABICE". Pokud zájem o extra nebo dárkové balení, vybírejte tady.

 

PO PODÁNÍ OBJEDNÁVKY BEZ REGISTRACE OBDRŽÍM POTVRZENÍ EMAILEM?

Jakákoliv transakce s naším obchodem je spojena s doručením potvrzení na Vámi uvedený email. Proto nezáleží na tom, zda si zákazník založil svůj účet nebo jen provedl „rychlý" nákup bez registrace - vždy dostane shrnutí s podrobnostmi na uvedený email.

 

DO KOLIKA HODIN MŮŽU PODAT OBJEDNÁVKU, ABY BYLA ODESLÁNA TENTÝŽ DEN? 

Do 15:00 - samozřejmě jen v pracovních dnech.

 

 

 

BĚHEM NÁKUPU ...
 

MOHU SI VYZVEDNOUT OBJEDNANÉ ZBOŽÍ OSOBNĚ?

Bohužel tuto možnost prozatím nemáme.

 

MÁM JIŽ V OBCHODĚ ÚČET, ALE NEMOHU SE PŘIHLÁSIT. CO MÁM DĚLAT? 

Jedním z nejčastějších důvodů je chybně uvedené přihlašovací jméno (emailová adresa) nebo heslo pro přihlášení k účtu. Pokud jste heslo zapomněli - klikněte prosím na odkaz „Připomenout heslo", který se nachází na přihlašovací stránce. Nové, náhodně vygenerované heslo bude zasláno na emailovou adresu uvedenou během registrace. Jestliže se přihlášení nezdařilo ani po zadání správného hesla - kontaktujte nás, určitě Vám pomůžeme ;)

 

MOHU ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIT KLASICKÝM PŘEVODEM?

Ano. Stačí vytvořit objednávku, zvolit typ platby Bankovní převod. Vygenerovaný formulář vytiskněte nebo přepište údaje pro převod do prázdného formuláře pro převod.

 

JAK NEJLÉPE ZVOLIT SPRÁVNOU VELIKOST? 

Do spodní části eshopu jsme umístili tabulku velikostí. Stačí jen kliknout na odkaz „Tabulka velikostí". Uvedené velikosti jsou jen orientační, rádi Vam vše přeměříme, pokud si o to zažádate. Je důležité držet se údajů v tabulce, jelikož velikosti se mohou lišit v závislosti na značce nebo modelu. Určení správné velikosti vyžaduje změření své velikosti a srovnání s velikostmi v tabulce. 

 

 

 

PŘI ČEKÁNÍ NA ZÁSILKU ...
 

BYLA MOJE ZÁSILKA JIŽ ODESLÁNA?

Na email obdržíte uvedený v objednávce informace o aktuálním stavu objednávky („přijata k vyřízení", „odeslána" apod.).

 

KURÝR PŘIJEL SE ZÁSILKOU, ALE NEBYL JSEM DOMA. CO MÁM DĚLAT? 

Kurýr by měl dodání ještě jednou opakovat na uvedenou adresu. Tato možnost je garantována službou, s níž naše zásilky doručujeme. Samozřejmě to není spojeno s žádnými dalšími poplatky.

 

MOHU ZÁSILKU OBDRŽET V SOBOTU?

Ano.

 

CO KDYŽ BUDE ZÁSILKA BĚHEM PŘEPRAVY POŠKOZENA?

V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra neodebírat. Vzbuzuje-li zásilka pochybnosti a obal je např. poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku. 
Důkladnější prohlídka balíčku je možná pouze po uhrazení platby a po podepsání přepravního dokladu. Ve skutečnosti kurýr není povinen podílet se na tomto procesu, ale můžete jej požádat, aby počkal než zásilku zkontrolujete. V případě, že s tím kurýr nebude souhlasit, pamatujte (případně mu připomeňte), že v případě poškození bude muset přijet ještě jednou, aby sepsal protokol o škodě. 
Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

 

JE MOŽNÉ „ODLOŽIT" ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY NA POZDĚJŠÍ DOBU?

Samozřejmě je to možné, ale pouze pokud zboží ještě nebylo zkompletováno ve skladu a předáno kurýrovi. Je-li objednávka ve fázi realizace, kontaktujte co nejdříve naše Zákaznické centrum nebo uveďte požadavek o odložení termínu odeslání do „Poznámky k objednávce".

 

BUDE MĚ KURÝR PŘED DORUČENÍM KONTAKTOVAT?

Kurýr není povinen kontaktovat adresáta zásilky před jejím dodáním, proto nejsme ani schopni Vám toto garantovat. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého speditéra, ale ze zkušeností víme, že kurýr obvykle pošle adresátovi sms před dodáním (obvykle ráno před doručením).

 

 

 

ZÁSILKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DORUČENA ...
 

VE KTERÉ DOBĚ MOHU KONTAKTOVAT ZÁKAZNICKÉ CENTRUM?

Naši konzultanti v zákaznickém centru jsou k dispozici v pracovních dnech, od pondělí do pátku, od 11:00 do 16:00.

 

ZBOŽÍ MI NESEDLO, MOHU HO VRÁTIT?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů nebo vyměnit do 30 dnů  od doby doručení zásilky. Podmínkou je vrácení nového zboží, nepoužitého, s kompletními štítky, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech). Napište nám email, že zboží budete vracet a my Vám obratem napíšeme další instrukce s adresou naši pražské pobočky. Do balíku není nutné přidávat žádný vratkový formulář, všechny informace máme v emaily.



 



Sledujte nás každý den i na FB

Nezmeškejte speciální slevy a tajné nabídky. Přihlaste se k odběru novinek.