NA VÝMĚNU ZBOŽÍ U NÁS MÁTE 30 DNÍ
Pokud nejste se zbožím zakoupeným u nás spokojeni z důvodu nevyhovující velikosti, barvy apod., nemusíte odstupovat od smlouvy, ale můžete jednoduše zažádat o výměnu zboží za jiné. Zboží nám můžete zaslat ZDARMA pres Zásilkovnu do 30 dní od obdržení. Zboží musí být nepoužité a s originálními visačkami.
Jak postupovat při výměně zboží za jinou velikost/barvu/typ?
|
Zkontrolujte na našich stránkách, že vámi požadovaná velikost, typ nebo barva produktu je skladem. |
![]() |
Zboží zabalte,do balíku prosím vložte lístek s Vaším jménem a s ID objednávky / žádný formulář pro vrácení není potřebný /. Kabelky a boty posílejte prosím výhradně v krabici. Chcete-li, můžete využít možnosti vrátit nám zboží zdarma přes Zásilkovnu.
Zboží nám můžete vrátit 3 způsoby:
A) Vrácení přes Zásilkovnu /ZDARMA/:
Zboží odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny. Na Zásilkovně nahlásíte náš kód 96498327. Po nahlášení kódu si na Zásilkovně automaticky vygenerují štítek s naší adresou a na balík ho nalepí. Vy nic neplatíte. Podacích míst je více než 3000 po celé ČR a jejich seznam a adresy naleznete zde: www.zasilkovna. Cena této služby je 68 Kč a bude Vám odečtena z vrácené sumy. |
![]() |
B) Vrácení přes Parcelshop: Balík podejte na nejbližší pobočce Parcel shopu, snadno ji naleznete zde: ►►Pobočky Parcelshopu v ČR
Jako adresáta prosím uveďte:
KNH SLOVAKIA,
DEPO PPL, Tečovská 1292, Zlín, 76302
Za balík zaplatíte přímo při podání balíku.
C) Vrácení přes Kurýra PPL:
Objednat kurýra PPL, který balík vyzvedne přímo u Vás na adrese, si můžete zde: Jako adresáta zadejte: KNH SLOVAKIA, DEPO PPL, Tečovská 1292, Zlín, 76302
Cena této služby je od 159 Kč a zaplatíte za ni kartou online.
|
![]() |
Jakmile od vás zboží obdržíme, ihned vyexpedujeme to, které jste si objednali na výměnu. Doručení Zásilkovnou na náš sklad může trvat několik dní, prosíme počítejte s tím. |
V případě nejasností nás kontaktujte na tel: 792 239 123